piątek, 11 stycznia 2013

Uwaga!

Informuje was, że nie jestem pewna czy w najbliższym czasie zdołam coś dodać iż moja wspaniałomyślna wychowawczyni dzwoniła do moich rodziców i powiedziała, że nie było mnie we wtorek w szkole! (podziękujmy jej wszyscy"bitch!")
Ale to nie jest jedyny powód, ponieważ ustaliłam w poniedziałek z tatą, że jak pójdę we wtorek do szkoły to  nie będę musiała iść w środę. Ale mi oczywiście tak bardzo się nie chciało i nie poszłam, więc powiedzieli i oczywiście oni nie wiedząc pozwolili mi zostać w domu w środę. A Pani zadzwoniła do nich we czwartek -.- i rodzice powiedzieli mi, że kłamałam ich w "żywe oczy" .. no i co ? nie mam dostępu do neta! zabrali wszystko co z nim związane kompa.. tablet :( 
A dzisiaj zdołałam wejść ponieważ tata pojechał na wywiadówkę, no i ON ma swojego laptopa a ja "cudem" znam hasło (dowiedziałam się przez przypadek :D)
+będzie kolejny przypał za oceny ale to już szczegół ..
+Pewnie nie bd miała dostępu do neta przez całe ferie ! :O dowierzacie? bo ja nie!

umrę ..

Ps: Kocham was no i przepraszam :(

5 komentarzy:

  1. Szkoda :(
    Chrzanić wychowawczynię!
    Czekam na powrót i następny rozdział.
    V. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to wredna wychowawczyni. Mimo wszystko będę czekać na kolejny rozdział! Oby szybko bo nie mogę się doczekać<3 :)XxX

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam twój blog do Liebster Awards więcej na moim blogu http://polish-one-directioners.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog zapraszam do mnie :D http://fashion-and-style-babi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu! Biedna jesteś! :( Ale ja nie muszę czekać na następny rozdział, bo już jest! xD

    OdpowiedzUsuń